Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.Мінімальна передплата від 400 гривень
Способи оплати
- Мінімальна передплата від 500 гривень
- Перед оплатою уточніть наявність товару у менеджера!
- Мінімальна передплата від 400 гривень
Замовити косметику в нашому інтернет-магазині ви можете цілодобово онлайн в будь-яке зручне для вас час або за телефоном у робочі дні з 10.00 до 19.00
Наш менеджер передзвонить на вказаний Вами номер телефону для підтвердження замовлення, уточнить наявність замовлених товарів на складі, перевірить, чи коректно вказано адресу доставки.
Відправка замовлень здійснюється протягом 1-3 робочих днів. При відсутності товару на складі строки доставки обговорюються окремо.
Весь товар сертифікований!!! Є всі документи, що підтверджують справжність товару, країну походження та ін.
При відправці замовлень транспортними компаніями посилки застраховані на повну суму замовлення.
ДОСТАВКА ПО ОДЕСІ:
При замовленні товарів на суму понад 4000 гривень – БЕЗКОШТОВНО
При замовленні товарів на суму до 4000 грн – доставка 200 гривень (Таїрова, Черемушки, Фонтан, Центр). Селище Котовського, Чорноморка, Совіньон і віддалені райони доставка ТІЛЬКИ Новою поштою.
Доставка здійснюється в робочі дні з 12.00 до 19.00
Оплата: здійснюється тільки на розрахунковий рахунок ФОП
ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ:
Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією "Нова пошта"
При замовленні товарів на суму понад 4000 грн доставка БЕЗКОШТОВНО
При замовленні товарів на суму до 4000 гривень оплату доставки здійснює одержувач.
Оплата:
1. Післяплатою - оплата при отриманні замовлення на складі "Нова Пошта", вартість переказу грошей 20 грн + 2% від суми замовлення, ця сума не включена у вартість замовлення і оплачується окремо!!!
2. Безготівкова - на розрахунковий рахунок ФОП
Номер карти Приватбанк будуть висланий смс на телефон або листом на вказаний Вами е-мейл.
При отриманні посилки необхідно мати при собі паспорт, Ф. В. О. у паспорті повинні збігатися з даними, зазначеними при оформленні замовлення.
При відсутності у вашому місті відділення компанії "НОВА ПОШТА", доставка здійснюється будь-якою іншою службою, яка Вам зручна: Укрпошта та ін. при 100% передоплаті.
ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!!!
Оглядайте Ваші посилки "ЗАВЖДИ" на відділенні пошти (незалежно від способу оплати за замовлення - на картку або при отриманні), якщо виникають якісь нюанси: - відмінності щодо накладної; ушкодження товару; нестача тощо, обов'язково складайте акт "прийому-передачі" з працівниками пошти. !!!! Забравши посилку від служби доставки, Ви підтверджуєте цілісність упаковки та наявність, після чого ми не несемо відповідальності за подальшу долю наших посилок. На жаль, за будь-яку шкоду не зафіксовано документально і без фото чи відео (зроблене на відділенні пошти, а не вдома) - ми не зможемо повернути кошти або обміняти їх, оскільки неприємність, крадіжка також може статися при транспортуванні, а за це юридичну відповідальність несе транспортна компанія, а чи не магазин! Для того, щоб висунути претензії новій пошті, потрібно подати документи: "акт прийому-передачі" де зафіксовано шкоду та накладну з перерахуванням товарів та висувати претензії відразу на пошті. Сподіваємось на Ваше розуміння, вдалих покупок!!!